Postorder - bra eller bullshit?

Oh no!! Nu blev det jobbigt. Gardinerna är jättefina men känns helt fel i mitt hem... Älskar ju att beställa på Internet men blir ju grymt besviken varje gång. Fy vad jobbigt att skicka tillbaka dem och så dessutom betala porto. Ska jag våga säga det igen? Hmm.. Jag ska aldrig mer beställa hem någonting utan att ha sett det i verkligheten!!! Förresten är det någon som vill köpa två par panelgardiner i färgen ljung?



Får väl glädjas åt mitt grymt lyckade köp av vaxduk istället. 2 meter på Rusta för 29,90 metern. Älskar den. Och nej, jag har inte hittat sladden så ni kan inte få se den... Här är dock en bild från Rustas hemsida fast i fel färger. Min är i svart-, grå- och silvertryck på vit botten, fast den här var ju också jättefin.



Däremot hittade jag lampan jag önskade mig när vi var på Ullared häromdagen men den var apful så det var ju tur att det inte blev ännu en misslyckad försändning.


Istället blev det en söt vägglampa i glas som ska upp nu när jag snart ska få väggtv på nedervåningen. Ungefär som den här fast med helt annat mönster. Och mycket finare...



 Oj, det låter som om vi inte gör annat än shoppar, men jag lovar, vi är ytterst ekonomiska.

Förresten, om någon har lust att korrekturläsa mitt ansökningsbrev till bibliotekarieutbildningen så let me know. Vore nog bra med fler ögon på det. Har nämligen precis skrivit färdigt det och som kunde förstås i tidigare inlägg vet jag nu inte om det ska skickas eller vänta i nästan en månad till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0