Cola och vitt bröd

"Bättre och bättre dag för dag..." mår jag alltså. Men ändå. Konstig sjuka. Vet inte vad jag ska kalla den men det får nog bli  magsjuka i alla fall. I brist på bättre. D verkar vara i form igen. Jag är fortfarande trött som en död och mår illa bara någon nämner mat. Men det positiva är ju att jag kolkar i mig mängder med coca-cola utan att ha det minsta dåligt samvete. Vitt bröd funkar också, i alla fall rostat, och det är ju inte heller något jag äter ostraffat annars. Så inget ont som inte för något gott med sig. Faktiskt mår jag så uselt att jag började misstänka graviditet, för det vet ju alla att det är den värsta sjuka man kan ha. Dock var så icke fallet vilket mamman och pappan i denna familj var nöjda med medans lillprinsen orerar om lillasyster som ska heta Rasmus. Stackars lillasyster. Vi väntar med det tills Rasmus har blivit omodernt tror jag.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi hade tycket det var roligt =)) hoppas att ni känner er bättre snart. Här lullar vi fram i vattkoppssjukan för fullt. Ganska drygt måste jag säga. Lillan mår dock bättre, men lär ta tid innan alla koppor trillat av. Hon har ju minst 200 st! Storebror fortfarande hängig trots 20 koppor...allt är relativt! Stor kram till er....

2009-05-22 @ 09:29:53
URL: http://linasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0