Viktiga maskiner del 3

Alltså... Ingen idé att laga maskinskrället utan det blir till att köpa ny. Den dåliga nyheten är att det kostar 7000. Den goda nyheten är A) att bekantingen ger oss ett bra pris och vi sparar 1500 och B) att hus- och hem försäkringen täcker en del och skjuter till 3500. Summa summarum: jag är nöjd. Maskinen blir hemkörd och installerad på onsdag eller torsdag i nästa vecka och tills dess ska jag alltså tvätta kläder i en sommarstuga. Men so what? Jag hade ändå bara tänkt mig att hänga i solstolen på trädäcket så om jag ska hänga lite tvätt i sommarvärmen så dör jag väl inte utav det. Nu har jag verkligen och absolut inte tid att sitta här och skriva en massa onödigheter eftersom jag ska packa, baka och slå in paket innan D kommer hem klockan fem. Helst hinna laga mat också så hasta la vista baby! Om du behöver mig så är jag på weekend ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0