Småland

Mycket nära att boka supersöt stuga i Småland. Älskar Småland. Älskar supersöt stuga. Faluröda paneler med vita knutar. Lite snickarglädje. Skogens djupa grönska och vänliga sus. Älskar Småland. Vill bo i Småland.
Just nu väntar jag dock på D och svärfar R. Vill inte boka utan godkännande och de har fortfarande inte kommit hem. Borde man lägga sig och samla krafter inför morgondagens hårda arbetsdag? Jag menar idag hade jag bara tid att läsa en bok och imorgon jobbar jag dubbelt så länge så då borde jag ju behöva läsa två. Det blir jobbigt. Phu...
Men i morgon är veckans sista arbetsdag och sen är det minisemester i Småland. Looking forward!
Bokningsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0