Guldskimmer

Idag har jag haft precis en sån dag som jag alltid önskar mig. Solig, lugn och fullkomligt kravfri. Jag har tvättat och klippt gräset för att jag hade lust. Inte för att jag kände mig tvungen. Jag har också suttit ett bra tag i solen och gjort absolut ingenting. Inte för att jag inte hade annat för mig, utan för att jag så absolut ville just då. Nu tittar W på film och jag sitter vid datorn en stund. Utan att vara tvungen till något. D är hos grannen på kräftskiva men jag sa nej tack, har ingen ork och lust. Så nu ser jag fram emot en härlig kväll med lite kräftor, räkor och vin framför en riktig "chick flick." Känns som om det faktiskt är lite guldskimmer över den här dagen. Bäst av allt? Imorgon kommer en till :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0