Min säljargen

Ja då har jag äntligen tagit mig i kragen och lagt ut lite grejor på Tradera. Men jag inser snabbt att någon driven säljare blir jag aldrig. Först använde jag väl en halvtimme på att fota alla grejor med mammas kamera (eftersom min är trasig). Sedan skulle bilderna läggas in (och det vet ni ju hur det brukar gå, dvs inte). När jag så ska lägga in annonserna är jag plötsligt spärrad på Tradera. Rodnande betalar jag min förfallna skuld men måste ändå vänta tills nästa dag innan jag kan logga in. Så ikväll tänkte jag lite snabbt och lätt slänga upp några annonser för att sedan vräka mig i soffan resten av kvällen. Detta var klockan 19. Nu är klockan tjugotvå noll noll - piip - och jag har precis utmattat gett upp. Fem annonser är upplagda och resten av grejorna tror jag att jag sk--ter i. Eller ger till Ukrainahjälpen. Detta kräver alldeles för mycket arbete... Men jag har fått ett bud i alla fall. Och *slår mig för pannan* jag kan ju faktiskt visa bilder på det jag säljer. Halleluja! Men jag vet inte om jag orkar... Ok, den jag sålt då :-).

So long suckers! Nu ska jag äta bounty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0