Kultur och sommardrömmar

Så mycket att göra. Så lite tid att göra det på. Tittar på Sommarscen Malmös och Sommarlunds program och vill se så mycket men hur ska det gå ihop? Några favoriter ska jag i alla fall försöka ta mig till. Den 1 juli är det street dance battle i pildammsparken och det måste jag ju se, och sen vill jag gärna prova på utomhusbio i Sverige... 31 juli går Norwegian Wood som (tro't eller ej) är en japansk film om kärlek. Vad kan gå fel liksom? :-) Vill du följa med så är det bara att hojta till! Sen är det ju en massa barnteater runt omkring som jag får försöka släpa med mig ungen på. När stackaren knappt får nåt sommarlov så får vi väl låtsas att varje dag är en fest!

Och annars så dricker jag te i min lila kopp och drömmer mig bort. Till ljusa sommarnätter med nakna bad. Till klippor i morgonsol med amerikanska pannkakor. Till ljuva stunder under fullmånens sken. Till den fulländade sommaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0