Lidande, missbruk och vampyrer

Geez, Louise... Jag har såå ont idag! Nästa gång jag får för mig att spela brännboll i ett frenetiskt försök att ta livet av mig genom att kasta mig mot brännplattan på halt gräs med hala skor så säg nej, God damn it!! Det är ingen bra idé när man är otränad och ouppvärmd att lägga ner hela sin själ på att inte förlora för stort... Min kropp hatar mig idag och gör allt den kan för att straffa mig. Jag lider och är dessutom så äckligt missbrukarsugen på godis att jag snart avlider. Meen... jag är stark. Nu tar jag lite kamomillte istället... I en lila mugg :-)... Och tänker goda tankar... och i morgon är det tisdag... och jag har alltid hört att tisdagar ska vara bra dagar så det ser jag fram emot. Nu: True Blood. Lite vampyrvåld och vampyrsex är precis vad jag behöver nu. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0