Muskelsmärtor och bröd

Uff... Jag är så äckligt mätt att det aldrig tar slut. Var ute och sprang och det gick väl så där när man har ätit så man nästan kräks. Men sprang gjorde jag och mina ben hatar mig fortfarande så ingen förändring där. Idag stretchade jag i alla fall ordentligt, men jag misstänker att de inte tänker bry sig om det. Sen hade jag tänkt söka lite jobb bara för skojs skull men det bidde inte så. Imorgon är det återigen dags för pendlingshysterin så jag tror att jag bara tar lite välförtjänt söndagsslappande de sista timmarna innan sängen kallar. Men först ska jag ta ut brödet ur ugnen. Min nya, vackra röda Kitchen Aid som jag är helt förälskad i har äntligen blivit brödinvigd och nu doftar det surdegsbröd i köket. Fabulous! Tyvärr är jag ju så mätt att jag inte orkar smaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0