Vad galet att man inte hinner med nånting...

Jag har inte skrivit ett inlägg på över en vecka kan jag se och blir alldeles överraskad. Jag trodde att det bara var några dagar sedan... Dagarna bara susar iväg med jobb, städning, matlagning, handling och lite bus med W. Ja ni vet väl... Sedan ska det ju handlas presenter till nästa veckas barndop och till S födelsedag. I söndags var vi på barnkalas och det droppar in sociala "plikter" allt eftervart. Nu är svärfar här over helgen och jag ska jobba ikväll igen. Strax ska vi ge oss iväg till stan och därför blir det väl inget mer idag heller. Men som svärfadern säger: Man får vara glad så länge man har ett jobb att gå till. Så det tänker jag vara alltså. Det sociala livet är ju inte heller så betungande så jag ska vara nöjd med att jag inte sitter ensam utan något att göra eller någon som älskar mig. Ergo jag har det fantastiskt!! Vad härligt!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha en blogg! :-) Där ser man! Ja jag är ganska säker på att det är allmänt känt att man ska på 2,5 års kontroll :-) W borde bli kallad snart.

2009-03-08 @ 19:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0