Status

Sockerstatus: Dålig. Mycket socker idag. Tror det kan klassas som hetsätning...

Pollenstatus: Inte bra. Ögonen bråkar fortfarande och tvingar mig till glasögonbärande även om jag beter mig som en första klassens junkie nu för tiden. Har idag varit på apoteket för att byta tabletter till några som man kan öka dosen på vid behov. TAGET! Fick dessutom veta på jobbet att jag ser citat rolig slut citat ut i mina glasögon...

Magmuskelstatus: Mycket dålig. Som en direkt följd av sockerstatusen.

Energistatus: Ok. Sjätte dagen på jobbet i morgon men sedan två dagar ledigt innan jag kör ännu en helg... Dock mycket opepp här hemma. Tvätt? Nej. Disk? Nej. Städ? Nej...

Känslostatus: Mycket bra. Är väldigt nöjd med mitt liv...

Barnstatus: Mycket bra. Blöjfri på dagen efter bara en vecka med få olyckor. Bäst av allt är dock att lämningarna på dagis nu fungerar. Fick dock instruera personalen i det fullständigt naturliga beteendet att komma ut i kapprummet och möta min son personligen. Efter fyra månaders gråt och skrik fungerade detta på första dagen eftersom han kände sig trygg och bekräftad. *Lycklig* Lärarexamen, my ass... Glömde visst pedagogikkurserna...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vän status: Saknar dig!!

2009-05-05 @ 19:19:53
URL: http://linasegna.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vänstatus: Saknar dig!!

2009-05-05 @ 19:20:50
URL: http://linasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0