Att skriva och att dansa, det är livet

Tänker att jag borde lägga ner bloggen. Är det någon idé när jag skriver så sällan? Ändrar mig. Klart att det är någon idé. Vem är det jag skriver för? Jag skriver för att jag älskar att skriva. Att vrida och vända på orden och få fram någonting med den rätta klangen och precis rätt spets, det är en njutning. Jag skriver om oväsentliga saker bara för glädjen i att få skriva och för att kunna ventilera saker som trycker på. Jag skriver här istället för på den bok jag drömmer om men som jag aldrig tar mig tiden till. I mina drömmar börjar vägen dit här, på bloggen. Så nej, jag lägger inte ner. Jag fortsätter. Flera gånger om dagen, eller varannan vecka. För att det är för mig!

Nåt mer som är för mig är dans! På måndag börjar jag äntligen dansa igen och det ska bli så roligt! Är lite nervös för ringrostighet och dåligt balanssinne dock, men tänker att det nog ordnar sig. Yay!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ohhh nej klart du inte ska lägga ner....jag älskar att läsa vad du skriver om. Varje dag eller varannan vecka =) Saknar dig....kram

2011-02-15 @ 09:51:35
URL: http://linasegna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0