Hypokondriker

Fredag! Solen skiner! Helgen framför mig! Det ska bli såå skönt så jag kan inte beskriva det. Har varit sjuk hela veckan men kan ju inte lägga mig sjuk direkt på nya jobb och ligger dessutom i lä med arbetsinsatsen på uppsatsen varför det helt enkelt inte funnits tid till att vila. Blir orolig över mig själv varje gång jag startar morgonen med alvedon för att hålla febern nere och skärskådar varje liten ömhet i min kropp för att upptäcka om jag utlöser några latenta hemskheter. Än så länge fungerar det och idag pluggar jag hemma och har inte en enda liten plan på hela helgen så nu ska jag börja ta hand om mig. Frågan är om det inbegriper frukost? Har inte haft någon matlust på hela veckan och hoppas att det eventuellt tar lite på kärlekshandtagen, vilket skulle vara den enda positiva utvecklingen av den här onödiga sjukan. Har funderat över både lunginflammation, hjärnhinneinflammation och svininfluensa under den gångna veckan vilket får mig att misstänka att någonstans inom mig ligger en potentiell hypokondriker begravd.


Muntrar upp mig med en bild av mina örter från i somras. Det kunde behövas några sådana dagar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0