Fler önskningar

Well, något så tråkigt som en badrumsmatta eller gärna två skulle jag vilja ha. Gillar IKEA's rektangulära mattor
(bild från ikea.se)
och behöver nu en (eller två) som passar bättre till mina nya fräscha handdukar som jag fick i present. Så lila, purpur eller grå är färgerna som gäller. Fick en turkos handduk också som är väldigt fin, men den passar liksom inte riktigt in. Vet att jag köpte den turkosa mattan en gång men den blev liksom bara blaskig på mitt badrum... Får nog hålla mig till de lila.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Jeanette Lindvall

Härlig färg! :) själv kör jag på turkost för tillfället.



Ha en fin kväll

2011-01-07 @ 19:33:31
URL: http://phokuseramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0