All work and no play

Är tusan så effektiv idag. Kan det ha med chefens kommande besök att göra? I don't know, and I don't care. Helt enkelt skönt att få någonting gjort idag. Känner stress över att jag inte lyckas göra slut på mediebudgeten (?) och att jag råkade sätta en sagostund på tisdag som förskolorna nu anmält sig till. Hmm, jag kanske borde ha förberett mig lite mer innan jag satte ett datum och bjöd in folk. Anyways, nu är det gjort och hur svårt kan det vara?

Bläddrade förresten lite i Liv Strömquists Ja till liv igår och kunde inte låta bli att dra på munnen åt hennes satir kring moderaternas arbetslinje och hennes resonemang om hur barn är kristdemokrater. Väl värd att titta i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0