Ode till en vän!

Fredag! Och jag har huvudvärk, träningsvärk och mensvärk. Ser fram emot att klockan blir läggdags så att jag äntligen kan få kura ner mig i sängen och bara blunda. Yippie! What a night!
Verkar dock ha en överraskning att se fram emot imorgon :-). Fick sms från fina väninnan C om att jag ska ge mig själv tillkänna imorgon på Fridas Gård så väntar en överraskning. Hon är för söt. Det är liksom bara hon som kommer på såna saker. Som till min födelsedag när hon snappat upp på fejjan att jag höll på att beställa en halsduk från en gemensam kompis. Vips, högg hon beställningen utan att jag anade oråd och i paketet låg precis den sjal jag velat ha. Eller som den gången jag gick till postlådan och hittade ett chokladogram i den. Bara för att liksom. Framför allt minns jag den gången vi båda gick på gymnasiet och bodde tillsammans när hon en dag kom hem med en bukett rosor till mig. För att jag såg så ledsen ut. Det är ju därför som hon är min bästa vän! Det är ju därför jag inte kan leva utan henne i mitt liv trots att jag försökt. Det är därför jag är så glad att jag har en vän som hon. Som lyckas skicka ett sånt sms just precis när jag känner mig som risigast.
C, jag älskar dig!
Knyckte en bild till dig ;-)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Finaste du...tack!! Inte saknar jag dig mindre nu...=) Jag älskar dig också och skulle inte kunna tänka mig leva ett liv utan dig. Stora varma kramar till dig för att du är precis den du är...

2010-11-20 @ 15:58:47
URL: http://linasegna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0