Allergi

Hur är det möjligt? Jag förstår att vädret är ombytligt. Jag kan förstå att mitt humör är ombytligt. Men jag kan inte förstå hur min allergi kan vara ombytlig. Fick igår frågan om jag är allergisk mot mandlar och kunde glatt intyga att det är jag inte eftersom jag hade ätit sådana smarrigheter till frukost. Idag behöver jag ett mellanmål för att få upp blodsockret, börjar med tre mandlar eftersom det är både nyttigt och gott, och boom! Hela munnen exploderar i klåda som sprider sig långt upp i örongångarna... Försök att klia dig i örongångarna så förstår du vad jag menar. Så idag är jag tydligen allergisk mot mandlar. Igår var jag det inte. WTF? Är det vår herre som behagar skämta med mig?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nej gumman det är bara precis så allergi fungerar... =)

Du kan äta en sak nästan hela ditt liv sen plötsligt får kroppen det där lilla för mycket och skriker neeeeej!!!!

Trist, mandlar som är så gott!

Kram

2011-05-26 @ 17:30:07
URL: http://linasegna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0