Framtidstro

Att ett litet mail kan göra sådan lycka. Kanske löser det sig snart?
Anyways, snart måndag och jag ser fram emot veckan. Snart slut på pluggandet och jag ertappade mig själv med att fundera över tjusningen i att forska häromdagen... Vet inte vad som hänt men det är ju fullkomligt uppenbart att jag inte har någon som helst minneskapacitet kvar. Forska? All ångest som jag burit på det senaste halvåret är redan glömd och jag ser bara framför mig hur jag skapar fantastiskt spännande forskningsresultat utan några kval. Behöver visst en spark emellanåt för att minnas verkligheten. Jag vill ju gärna förtränga det besvärliga och frambesvärja positiva resultat i livet. Och det är ju så klart bra. Om så lite verklighetsfrånvänt...
Whatever, svammel så här på söndagseftermiddagen när jag ångrar att jag dragit ut på löprundan tills det börjat regna igen. Blir väl blöt idag då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0